dr vogel, bekende producten

dr vogel en 7 bekende producten

Natuurlijk heeft Dokter Vogel veel medicijnen gemaakt en dus veel producten.

Hieronder 7 bekende producten.

Arnica

A.Vogel Arnica D6 is een homeopathisch geneesmiddel dat helpt bij pijn door kneuzing of verrekking, blauwe plekken door stoten of vallen en pijn na kies- of tandextractie. Arnica helpt om zwellingen en blauwe plekken te verminderen.

dr vogel

Ave na sativa

Avena sativa complex van A.Vogel is een homeopathisch geneesmiddel dat helpt bij nervositeit en slapeloosheid.

Belladonna

A.Vogel Belladonna D4 is een homeopathisch geneesmiddel dat wordt toegepast bij koorts, hoofdpijn en misselijkheid. De druppels zijn ook goed te gebruiken bij maagpijn die af en toe voorkomt.

Cinuforce neusspray

Cinuforce van A.Vogel is een 100% natuurlijk homeopathische neusspray die wordt toegepast bij bijholteontsteking, voorhoofdsholteontsteking en verkoudheid. Cinuforce neusspray laat het neusslijmvlies slinken en maakt de doorgang naar de holtes vrij.

Echinaforce

Echinaforce is een homeopathisch geneesmiddel dat helpt bij onvoldoende weerstand, griep en verkoudheid. Deze geneeskrachtige plant stimuleert de activiteit van het immuunsysteem, waardoor de weerstand tegen bacteriële en virale infecties toeneemt.

dr vogel

Solidago

A.Vogel Solidago complex is een homeopathisch geneesmiddel dat wordt toegepast bij een gevoelige blaas, ter verbetering van de nierfunctie en wanneer een verhoogde urine-uitscheiding gewenst is.

Famosan

Famosan van dr vogel is een homeopathisch geneesmiddel dat de vervelende symptomen die zich in de overgang voordoen op een natuurlijke manier helpt verminderen.

KLIK HIER!!!

Tags: , , , , , ,